неділю, 24 грудня 2017 р.

Хоцківська волость - статистичні дані на 1912 рік

        Цікаві статистичні дані попалися мені під руку нещодавно. На відміну від усіх попередніх, в цих даних вказано більше інформації щодо назв населених пунктів, які входили в склад Хоцьківської волості. Це є дуже корисна інформація, адже в цьому збірнику я знайшов до цього невідомі мені топоніми - назви, серед яких я побачив уперше такі як "Хутор Васильковъ", "Хутор Гаяривщина", "Хутор Григоръ", "Хутор Сасько" и "Хутор Ястребъ".

        До цього я не зустрічав ці назви. Особливо цікава інформація щодо хутору "Ничальщина-Чычаивщина" в якому проживала лише одна людина жіночої статі. Від Хоцьок цей хутір знаходиться на відстані як півдороги до Озерища, але нажаль невідомо в якому напрямку. Цікаво дізнатися, де саме знаходився такий хутір. Інформацію про нього я також зустрів вперше.


        Інформацію переніс у зручний вигляд з книги
"Списокъ населенныхъ местъ Полтавской губерніи, с краткимъ географическимъ очеркомъ губерніи.
Изданіе Полтавскаго Губернскаго Статистическаго Комитета.
Полтава, 1912".

Завантажити файл в форматі PDF можна за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1LEdYr7jelPkdE-HKvABl8-UynPl3uGE0

Немає коментарів:

Дописати коментар